אימות המקור הרוסי

עולים חדשים רבים וגם ותיקים, זקוקים לשירותי נוטריון לצרכי אימות ותרגום מסמכי מקור ממדינות חבר העמים, טיפול בירושות/צוואות ונכסי נדל"ן במדינות אלה ועוד. משרדנו מציע קשת רחבה של שירותים נוטריוניים ליוצאי מדינות חבר העמים, בשיתוף פעולה עם משרדי עורכי דין מובילים במדינות אלו

מאת: חיים פרנק, משרד עו"ד ונוטריון חיים פרנק ושות'

אל משרדנו פנתה לאחרונה אישה מבוגרת בת 85 שעלתה ארצה מאוקראינה, והיום היא תושבת ישראל. היא התבשרה כי אחיה שחי באוקראינה ערירי (ללא אישה וילדים), הלך לעולמו, והייתה זקוקה לעורך דין ונוטריון כדי לטפל בצו הירושה ובדירת האח שהייתה בבעלותו שם.

משרדנו מעניק קשת רחבה של שירותים ליוצאי מדינות חבר העמים, בשיתוף פעולה עם משרדי עורכי דין מובילים במדינות אלה. במקרה הזה היה מדובר, מלבד הוצאת צו ירושה, גם בטיפול במכירת הנכס, כולל הערכת שמאי שם, כשכל הנתונים מועברים לאישורה של האחות בישראל.
ההליך התנהל לשביעות רצונה של הלקוחה, וכלל הוצאת צו ירושה, מכירת הדירה באוקראינה ואף התנהלות כספית ומשפטית מול הבנק בישראל על מנת לאפשר את העברת סכום מכירת הדירה לידיה של האחות שחיה כאן.

 

תפקידו הראשי של נוטריון הוא לאשר מסמכים משפטיים. משרדנו מעניק מגוון שירותים נוטריוניים לכל לקוח, כמו: אימות חתימה כדי לאמת את זהות האדם החותם על מסמך, תרגום נוטריוני, עריכת צוואה, עריכת ייפוי כוח, עריכת הסכמי ממון ועוד.

יתרה מזאת, אנו מעניקים שירותים נוטריוניים על ידי עורכי דין דוברי רוסית, לעולים חדשים וותיקים ממדינות חבר העמים העצמאיות שהיוו את ברית המועצות לשעבר, לדוגמה: אימות תעודות של תארים אקדמיים שניתנו במדינות אלה, אימות תעודות לידה ותעודות נישואין (כדי לעמוד בדרישות חוק השבות), כולל תרגום מסמכי המקור לעברית ואישור שצילום התעודה והתרגום הוא העתק מדויק של המקור.

גם אם המקור של התעודה חסר/ אבד, אנו נדאג למצוא את תעודת המקור בארכיונים ברוסיה ושאר מדינות חבר העמים, וכמובן, לאחר מכן, לתרגם ולאמת אותה.

השירות שלנו כולל גם טיפול בנכסי נדל"ן ברוסיה ובשאר מדינות חבר העמים, כלומר: קניה/מכירה/ השכרה של נכסים שעדיין בבעלותם של העולים לישראל, או כאלה שבעקבות פטירת קרובים, הפכו לירושה עבור העולים שחיים כבר בישראל.

הסניף הראשי שלנו הוא באשדוד, ובנוסף אנו מפעילים עוד שלושה סניפים של שירותים נוטריוניים בתל אביב, ראשון לציון ונתניה.
השירות ניתן בתיאום מראש.
ישנה גם אפשרות לקבל את השירות הנוטריוני על ידי שליח, ללא צורך בהגעה פיזית למשרד.

 המידע המוצג בכתבה זו הינו מידע כללי בלבד ואין בו כדי להוות ייעוץ או חוות דעת משפטית.

למידע נוסף הנכם מוזמנים ליצור עמנו קשר בטלפון: 08-9108888

צור קשר